Witamy serdecznie na portalu Gaymateo.pl - pierwszym polskim normalnym gay portalu! Powiedz o nas swoim znajomym!
infoteka

Zobacz temat

Szko�a katolicka pomocy
Chodz� do ma�ego (ok. 100 os�b ), prywatnego, katolickiego liceum. Chcia�bym dokona� coming-outu przed wszystkimi (za pomoc� Facebooka), lecz obawiam si�, �e m�g�bym zosta� z tego powodu wydalony ze szko�y. Nie b�d� paradowa� ani manifestowa� w t�czowych ubraniach, tylko chcia�bym �eby po prostu by�o wiadomo w�r�d m�odzie�y szkolnej, �e jestem gejem. Jestem dobrym uczniem, zale�y mi na moim wykszta�ceniu. T� szko�� wybra�em tylko dlatego, �e jest najlepsza w mojej okolicy i nie wyobra�am sobie chodzi� do innej. Obawiam si�, �e jakby jaki� nauczyciel si� dowiedzia�, m�g�bym wyl�dowa� na dywaniku naszego ksi�dza dyrektora i m�g�bym ponie�� op�akane konsekwencje. Dodam tylko, �e w naszej szkole nie tylko na lekcji religii ale tak�e na lekcji wych. do �ycia w rodzinie uczono nas �e homoseksualizm jest uleczalny.

Co o tym uwa�acie?

Coming out ma swoje dobre strony ale zgadzam si� z koleg� lubi�cymplacki, �e powiedzenie ca�ej szkole mo�e przynie�� wi�cej szkody ni� po�ydku.

Krety�skie wyk�ady na religii i godzinie wychowawczej mo�esz ripostowa� jako ty ale bez ujawniania swojej orientacji (a jak spytaj� si� dlaczego to taki w��ny dla Ciebie temat to zawsze mo�esz wpomnie� o koledze geju kt�rego pr�bowali leczy� i jak bardzo �le to si� dla niego sko�czy�o, zacytowa� jakie� dobre badania naukowe etc. materia��w pe�no i takie g�upoty �atwo obali� a przy okazji sam czego� si� nauczysz, b�d� kreatywny na pewno co� wymy�lisz).

Z ca�kowitym coming outem poczekaj do studi�w lub pracy kiedy unormuje si� Twoja sytuacja �yciowa Polska to nie USA i czasem jest po prostu trudno (szczeg�lnie je�eli jeste� z ma�ej miejscowo�ci).

@ xmasterglasser, twoje publiczne wyj�cie z szafy prawdopodobnie zosta�oby odebrane jako manifestacja i popieranie homoseksualizmu.