Witamy serdecznie na portalu Gaymateo.pl - pierwszym polskim normalnym gay portalu! Powiedz o nas swoim znajomym!
banner big kartki

Zobacz temat

Coming out - praca magisterska
Dzie� dobry,

Jestem studentk� pi�tego roku psychologii klinicznej z Wroc�awia. Pisz� prac� magistersk� na temat zwi�zku coming out'u z poczuciem komfortu w obr�bie to�samo�ci seksualnej u doros�ych os�b homo- i biseksualnych. Przedmiotem badania jest ustalenie, czy pozytywny przebieg coming out'u wp�ywa na to, na ile komfortowo dana osoba czuje si� we w�asnej to�samo�ci seksualnej. Badane s� osoby wywodz�ce si� z trzech r�nych kr�g�w kulturowych (Polska, Niemcy i Kanada). Praca ma na celu poszerzenie wiedzy na temat �ycia i funkcjonowania os�b homoseksualnych w Polsce i powi�kszenie (nadal dosy� ubogich) zasob�w wiedzy z zakresu psychologii LGB w Polsce. By�abym niezmiernie wdzi�czna je�li zechcieliby�cie Pa�stwo po�wi�ci� 15 minut swojego czasu na wype�nienie ankiety.


link do ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-43582.html

Serdecznie dzi�kuj�.

Wype�ni�em Smile

Te� wype�ni�em Grin

Ja r�wnie� Grin

___________________________________



Dzie� dobry,

Tym z Pa�stwa, kt�rzy wype�nili ankiety serdecznie dzi�kuj� za udzia� w badaniu. Je�li zostawili�cie Pa�stwo sw�j adres E-mail w formularzu, to na skrzynk� powinny by�y ju� doj�� wst�pne wyniki, wraz z pro�b� o udzia� w drugiej cz�ci badania. Przepraszam za problem z linkiem, tym razem sprawdzi�am czy dzia�a - nie powinno by� ju� problemu.

Tych z Pa�stwa, kt�rzy jeszcze nie mieli okazji/ czasu/ ochoty na wype�nienie ankiety chcia�am serdecznie zaprosi� do udzia�u w kolejnej cz�ci badania (ju� ostatniej), kt�ra znajduje si� pod linkiem:

http://moje-ankiety.pl/respond-44285.html

Potrzebuj� jeszcze tylko sze�ciu os�b, �eby m�c przyst�pi� do analizy danych, dlatego bardzo prosz� o po�wiecenie chwilki i odpowied� na kilka pyta�.