Witamy serdecznie na portalu Gaymateo.pl - pierwszym polskim normalnym gay portalu! Powiedz o nas swoim znajomym!
tv

Zobacz temat

Pomoc w pracy mgr
Witajcie,
Jestem studentk� pedagogiki opieku�czo-wychowawczej na jednej z pozna�skich uczelni. W ramach mojej pracy magisterskiej („Geje w rodzinie i spo�ecze�stwie- wybrane konteksty i kontrowersje&#8221Wink musz� przeprowadzi� wywiady z homoseksualistami, a �e mam aktualnie problemy z jakimkolwiek poruszaniem si� (noga w gipsie), plus dodatkowo terminy goni�… Zwracam si� do Was z uprzejm� pro�b� o mo�liwie jak najszersz� odpowied� na poni�sze pytania i przes�anie tego co stworzyli�cie na [email protected] b�d� w wiadomo�ci prywatnej na portalu. Zdobyte informacje wykorzystam tylko i wy��cznie w celach naukowych.
Z g�ry �licznie dzi�kuj� za jakikolwiek odzew!
Pozdrawiam,
Asia 


1. Jak u�wiadomi�e� sobie, �e jeste� gejem?
2. Komu pierwszemu wyzna�e� prawd� o swoim homoseksualizmie i dlaczego wybra�e� w�a�nie t� osob�?
3. Co sprawi�o, �e postanowi�e� si� ujawni�?
4. Jaki jest Tw�j aktualny stosunek do w�asnej orientacji seksualnej?

5. Jak ujawni�e� swoj� orientacj� seksualn� przed rodzicami?
6. Jakie emocje ze strony rodzic�w towarzyszy�y Twojemu ujawnieniu si�?
7. Jak aktualnie uk�adaj� si� Twoje relacje z rodzicami?

8. Jaka jest Twoja opinia na temat legalizacji zwi�zk�w partnerskich?
9. Jak, Twoim zdaniem, powinna przebiega� legalizacja zwi�zk�w homoseksualnych?
10. Co my�lisz na temat adopcji dzieci przez pary homoseksualne?
11. Jak powy�sze odnosisz do swojej osoby?; czy sam by�by� zainteresowany adopcj� dziecka?

12. Jakie znasz stereotypy na temat homoseksualist�w?
13. Czy, a je �eli tak to w jaki spos�b, walczysz z stereotypami na temat homoseksualizmu?
14. Ile, Twoim zdaniem. jest prawdziwo�ci w stereotypach na temat homoseksualizmu.

1. Kiedy pod zwgl�dem psychicznym i fizycznym ( ;P ) zacz�li mi si� badrdziej podoba� faceci, poza tym zawsze lepiej dogadywa�em si� z ch�opakami, nie tylko o sporcie Wink