Witamy serdecznie na portalu Gaymateo.pl - pierwszym polskim normalnym gay portalu! Powiedz o nas swoim znajomym!
infoteka

Zobacz temat

mam nadzieje ze pomo�ecie :)
Witam serdecznie, jestem studentka Pracy Socjalnej i chcialabym Was prosic o pomoc, mam do napisania roczny raport pracownika socjalnego z osoba homoseksualna. Na kazdych forach, stowarzyszeniach nic nie ma czy ktos potrzebowal takiej pomocy lub z niej korzysta. Ja zdaje sobie sprawe, ze jest to trudny temat... Na stronach pracy socjalnej jest mowa o przemocy, uzaleznieniach a o homoseksualistach NIC ! Czy�by znowu dyskryminacja! Porosze o pomoc, jezeli jest ktos w stanie mi pomoc i mial doczynienia z pracownikiem socjalnym dajcie zna� [email protected]
Pozdrawiam
krecona

Qurde ja nie bardzo pomog�, ale polecam uda� si� do miejsca spotka� os�b "naszych" i podyskutowa� w realu, tylko z dystansem bo my p�ochliwi jeste�myFrown

w mojej malej miejscow�ci watpie czy s� spotkania "waszych", ale dzieki za odzew Smile

witaj sakrateal chodzi o to : czy mia�e� "doczynienia" z pracownikiem socjalnym, czy Ci w jakis sposob pom�g� czy te� nie? a mo�e masz kogo� kto potrzebowa� pomocy od pracownika socjalnego (MOPSU czyli Miejski Osrodek Pomocy Spo�ecznej ) ?

zna�em kogo� kto korzysta� z MOPS-u, a jakie info ci� interesuje ? dyskryminacja czy co ?

w sumie botanik to wszystko, jakiej pomocy oczekiwal? czy ktos byl w stanie mu pomoc? jak pomogl? Smile

"dziadek" (bo tak na niego m�wi�em) mia� 87 lat i nie kry� tego �e jest gejem. Opiekowa�o si� nim jedno z Warszawskich hospicj�w, przy wsp�pracy z MOPS-em. By�em jednym z wolontariuszy w hospicjum, zakupy sprz�tanie itp. Zawsze jak go odwiedza�em mia� stert� brudnych gar�w, kiedy chcia�em pozmywa� m�wi� "anio�ku zostaw to, cho� powiedz co u ciebie"

Z perspektywy czasu my�l�, �e potrzebowa� jedynie rozmowy i wsparcia duchowego.