Witamy serdecznie na portalu Gaymateo.pl - pierwszym polskim normalnym gay portalu! Powiedz o nas swoim znajomym!
sport

Zobacz temat

Witam ;))
Witajcie, jestem studentem Informatyki w Gliwicach Wink
Cóż, nie będę owijał w bawełnę i zacznę wprost. Zarejestrowałem się tutaj by poznać ludzi chętnych na niezłe wrażenia.
Jestem fascynatem łaskotek, bondage, bdsm i wszystkich pokrewnych dziedzin. Marze, żeby znaleźć kogoś kto by mnie zdominował, związał i sprawił, że będę czuł się przyjemnie.
Na co dzień, bawię się z komputerem, tworząc różne fotomontaże, czy proste programiki. Lubię książki sensacyjne i wiele różnych rodzajów muzyki. Pogrywam sobie na kilku instrumentach, ale amatorsko.

Jeśli kogoś zaciekawiłem, albo ktoś ma podobne zainteresowania to zapraszam na pw. Ja ze swojej strony postaram się być jak najaktywniejszy na forum Wink

pozdrawiam
Maguś

Oy to nie wiem czy kogos znajdziesz, bo tutejszym forumowiczem raczej nie chodzi "o niezłe wrazenia". Ale i tak witamy i powodzenia Wink

Hello ^^