Witamy serdecznie na portalu Gaymateo.pl - pierwszym polskim normalnym gay portalu! Powiedz o nas swoim znajomym!
banner big kartki

Zobacz temat

***SZUKAM MI�ӦCI****
Adam183 napisa�/a:
Nie za�amuj si�, szukaj a znajdziesz Wink. Ja te� szukam i nie zamierzam si� poddawa�.
ale ja juz powarznie nie daje rady pragne kogos kochac oddac calego siebie i oczekuje tego samego od mojego faceta ale czy jest u taki?

mysle ze niejedenWink)

Witam, jestem nowy w towarzystwie. Poszukuj� partnera, ew. kilku na pi�tkowe noce. Mieszkam we Wroc�awiu na rynku, mam �adny Renault Clio i wolne pi�tki. Je�li kt�ry� z Was jest zainteresowany, zadzwo�: 502-05-16-18. B�dzie sza�owo, obiecuj�!

Witam, mam 23 lata, o tym, �e jestem gejem nie wie zupe�nie nitk. Jestem siln� osob�, bo �eby przej�� przez taki szmat �ycia, nie pokazuj�c nikomu prawdziwego siebie, trzba na prawd� wiele si�y. Przez d�ugi czas by�em przekonany, �e jestem gotowy na �ycie w samotno��, teraz jednak czuj� pustk�, i chcia�bym si� przed kim� otworzy�, zobaczy� siebie w oczach osoby, kt�ra jest taka jak ja. Cho�, oficjalnie jestem cynikiem to tak na prawd� g��boko wierz� w prawdiw� mi�o��, i jestem przekonany, �e mo�e ona zakwitn�� tak�e mi�dzy m�czyznami. Chcia�bym, aby znalaz� si� kto� z kim b�d� mug� porozmawia�, i poczu� wreszcie w �yciu blisko��, a nie tylko gorycz g�uchej ciszy przed za�ni�ciem. �ycie jest kr�dkie, i chcia�bym dozna� czego� wspania�ego, wspania�ej przyja�ni, a nawet mi�o�ci. To m�j nr. gg : 41965556. Chcia�bym pogada�, zaprzyja�ni� si�, z kim� mi�dzy 18 a 28 r. najlepiej, tak jak ja z Krakowa.

Do��czam si� do grona rozgl�daj�cych, hehehehe Cool

Ja te�, ja te�, Cool

hej

hej

Witam.